Key to success...
Bent u in het bezit van een kantoor-, winkel- of bedrijfspand en wilt u dit verhuren of verkopen? Zorg dan dat u een bedrijfsmakelaar inschakelt die de zakelijke vastgoedmarkt tot in detail kent, een absolute marktleider in de regio: Naber Bedrijfshuisvesting. Vertrouw de sleutel van uw object aan ons toe, zodat we de beste strategie voor u kunnen bepalen. The key to success...
De makelaarsdiensten 'verhuur & verkoop' vormen de spil van onze activiteiten in de commerciële vastgoedsector. Van het in de markt positioneren van uw object mét een sterk bijbehorend marketingplan tot het vinden van de meest geschikte huurders of kopers en de zakelijke afwikkelingen die daarbij horen: u kunt het totaal met veel vertrouwen aan ons uitbesteden.
Cliëntreis
Bij de aanhuur of aankoop van een bedrijfspand draait het voor een groot deel om beleving. Ons team is zich daarvan bewust en focust zich daarom op de customer journey: het volledige proces dat de cliënt doorloopt om uiteindelijk tot het aanhuren of -kopen van een object over te gaan. Wij begeleiden de cliënt, de potentiele koper of huurder van úw object, richting zijn droom en leggen elke processtap vast in het CRM-systeem. De gehele cliëntreis, van alle bezoekmomenten, ervaringen en beslissingen van de cliënt tot het daadwerkelijke aanhuur- of aankooptraject, delen wij zorgvuldig met u. Door u deelgenoot te maken van de belangrijkste stappen in de 'reis' ontstaan transparantie en een klankbordfunctie, wat de scoringskans aanzienlijk vergroot.
Naber Bedrijfshuisvesting deelt elke stap in de customer journey zorgvuldig met u, onze opdrachtgever.
De makelaarsdiensten 'verhuur & verkoop' vormen de spil van onze activiteiten in de commerciële vastgoedsector. Van het in de markt positioneren van uw object mét een sterk bijbehorend marketingplan tot het vinden van de meest geschikte huurders of kopers en de zakelijke afwikkelingen die daarbij horen: u kunt het totaal met veel vertrouwen aan ons uitbesteden.
Cliëntreis
Bij de aanhuur of aankoop van een bedrijfspand draait het voor een groot deel om beleving. Ons team is zich daarvan bewust en focust zich daarom op de customer journey: het volledige proces dat de cliënt doorloopt om uiteindelijk tot het aanhuren of -kopen van een object over te gaan. Wij begeleiden de cliënt, de potentiele koper of huurder van úw object, richting zijn droom en leggen elke processtap vast in het CRM-systeem. De gehele cliëntreis, van alle bezoekmomenten, ervaringen en beslissingen van de cliënt tot het daadwerkelijke aanhuur- of aankooptraject, delen wij zorgvuldig met u. Door u deelgenoot te maken van de belangrijkste stappen in de 'reis' ontstaan transparantie en een klankbordfunctie, wat de scoringskans aanzienlijk vergroot.
Naber Bedrijfshuisvesting deelt elke stap in de customer journey zorgvuldig met u, onze opdrachtgever.